Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Idag är man inte jätte fräsch

Var dag Permalink0

Skriv inläggstext 

Skriv inläggstext 

Igår va jag på tatueringsmässan med Lisa och stinky, Lisa tatuerade sej och tog hål i tungan så de va ju kul å se på! 

Sen for vi hem till mej och efter ett tag kom Robin dit oxå, sen for Lisa för hon körde. Sen kom även Amie, och Jesper och hans kompis kom oxå. 

Vi körde nå lekar, satt å snacka å lyssna på musik typ. Killarna for på donken och jag och Amie satt bara å pratade massa när dom va borta, sen kom stinky tillbaka och då gick vi och la oss, klockan va typ 7 på morgonen då....

Amie for hem ganska tidigt så de vart inte så mycket sömn för hennes del. Jag och stinky vaknade vid typ 12, då for vi och åt på subway sen hade vi bara bakismys hemma hos mej. Vid halv 4 ungefär körde han min bil hem till han, sen därifrån körde jag hem till rödå och här är jag nu.

Till top