Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

hejhej!

Var dag Permalink0
 
 
Nämen tjenare, typ sisådär en månad senare haha! Idag den 28 februari har jag varit ledig, från salongen dårå men har jobbat på Buberget faktiskt! Jag hoppade in och stod i cafererian, har aldrig gjort det tidigare så det var ju spännande. Ingen som visade mej hur man gjorde eller vart allt fanns, så jag fick klara mej själv med hjälp från Tove via telefon. 
 
Älvbrinken, Tvärålund och Hällnäs skola hade friluftsdag så det var fullt upp och riktigt mycket att göra emellanåt. Var helt slut i huvet när jobbpasset var slut! Åkte hem till Gerd i Tvärålund när jag slutade så var hos han vid kl 3, hans syster och hennes lille Harry var även där. 
 
Iaf så fikade vi lite sen for jag och Gerd ut med skotern en sväng, kanske kommer video på de! Vi for till Gråsjön iaf och körde runt lite. När vi kom hem igen chillade vi lite sen åt vi middag och semla till efterrätt. 
 
Vi åkte till stan vid 8 och sen vi kom hit har Gerd pluggat körkort och jag har fixat med videos och så. Sen ska vi se Paradise Hotell:) Byyeee
 

 
 
 
Till top