Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

måndag

Permalink0
Hej, mår inte så bra idag så detta blir ett ganska kort inlägg.

Helgen har varit bra, i fredags hade isac å Frida 18 års fest och det var jättekul!! Bra stämning och allt sånt. Jag sov hos Isak och på morgonen åt vi frukost och sen åkte jag med hans mamma till Ida å Marcus där Gerd va. Jag å han gick och åt pizza med stinky och Emil sen for vi till stället där festen va, sen till Ida å Marcus igen. 

Sen for vi till tvärålund,han va med Erik och jag for hem till han å åt godis typ. På kvällen åt vi middag med hans familj sen for han till Erik och jag for till Lycksele med Lisa, liv och Sofia,och stinky som körde då.
Vi for först på en förfest ute i skogen som sög, sen på hotelle. Det var as mycket folk och jättevarmt och trångt, och ja var supertrött och lite otaggad. Men det som var kul var ju att träffa alla människor man int se så ofta. 

Vi for hem vid halv två så vid just innan tre låg jag i sängen och sov. Igår vaknade vi jättesent och åt typ frukost med hans mamma å syster.
Sen tog vi det bara lungt resten av dagen. Efter middagen for vi hem till mej, träffade min familj sen åkte vi till stan, gjorde inte så mkt innan vi sov.

Idag har varit en konstig dag. Jag har fått svar på en stor fråga och det har varit väldigt omtumlande, minst sagt. For hem från jobbet och sov hela dagen nästan till kl 9, då gjorde Gerd mat åt oss. Nu duschar han och jag ska sova ännu mer. Får se när jag skriver nästa gång, saker kommer hända som gör att ja inte vet när jag kan blogga. Får hoppas på det bästa. Godnatt!


Till top