Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Så skönt med helg!

Var dag Permalink0

Hej! Igår fick jag sluta väldigt tidigt, halv tre faktiskt! Så jag var hemma strax efter tre, då passade jag på att läggs mej i bikini på en solstol å njuta lite av värmen!

Sen var jag med Isak och vi åt tacos med mamma sen for vi ut en sväng runt byn å leta pokemon haha! Hittade en sen gav vi upp.

Då for vi till sandvika och badade! Eller, jag badade bars för han gillar inte å bada, konstiga människa! Vem gillar inte å bada liksom? Iaf så va vi där ett tag å det var inte alls kallt faktiskt, det var jätteskönt. Sen for vi hem och såg en film, visions hette den och var helt okej.

Sen låg vi bah å prata tills han sku fara å jag råka typ somna haha. Men vid två for han hem iaf å då somnade jag på en gång.

Till top