Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Helgen!

Var dag Permalink0

Tjena! I lördags for jag till annasara vid elva tiden och när jag kom till hon åkte vi iväg till Lycksele!
Vi gick först och köpte fika sen for vi till ansia och badade och solade hela dagen.
Det var så härligt!

Innan vi for hem gick vi på dollarstore en sväng oxå. Vi kom hem runt 6 och då gjorde vi mat och drack lite cider. När vi hade ätit for vi ner till älven och badade med Kalle, Dennis och Robin och det var väldigt skönt faktiskt. När vi kom upp till huset igen kom Olle och Nilsson, vi satt på altanen och lyssnade på musik och pratade och de va supertrevligt! Längesen jag va där!

Senare under kvällen kom även Emil, jonte, stinky, Lisa å Nils. Så de va väldigt roligt, en bra kväll! När annasara ville gå å lägga sej for de flesta och vi bar tillbaka Dennis högtalare hem till han och då stannade jag där en stund med Kalle, Nilsson, Dennis och Nils men det var inte så kul så jag gick oxå och la mej.

På morgonen när vi vaknade klev vi upp och gjorde mat. Vi åt framför teven och sen kom Nilsson och bytte däck på sin bil. Efter det åkte vi tre till Lisa och Nils och hjälpte dom lite i deras hus och kollade in det, blir nog hur bra som helst!!

Sen var det så himla varmt så vi for ner till älven och badade med Kalle å Dennis, så härligt asså! Vi va där nere till 3, sen gick vi upp och åt fruktsallad och glass på altanen. Ja stanna kvar en liten stund men sen for jag hem till rödå.

Vi åt pizza till middag och sen gick jag faktiskt och la mej, somnade innan 7! Men då vaknade jag vid 3 inatt haha. Så var inte mer utvilad för det. Men här kommer lite bilder iaf!

Till top