Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Helgen!

Var dag Permalink0
Av nån anledning har det inte gått blogga via appen för den har laggat, så nu när jag har datorn passar jag på. I fredags efter jobbet åkte jag och Gerd hem till han. Hans föräldrar har kommit hem nu efter att ha varit utomlands ganska länge så det var ju kul att träffa dom! Åt jättegod middag tillsammans med dom och Lovisa och Simon. 
På kvällen såg vi på teve och hade bara en myskväll, jag somnade dock i soffan när vi såg film. 
 
På lördagen klev vi upp ganska tidigt och åt pannkaka till frukost. Vi försökte få med oss folk som ville köra skoter men ingen kunde typ förutom Erik. Så vi tre for ut på en sväng och det var gudomligt före! Så det var jättehärligt och kul. Vi var inte ute så länge och när vi kom tillbaka till byn så for Gerd och hjälpte Erik med nånting i några timmar. Men jag for hem till han och fikade med hans föräldrar och såg på teve. 
 
 
När han kom hem chillade vi bara sen åt vi middag med samma som dagen innan. På kvällen såg vi mello och sen The Hobit 2 och vid 1 tiden for vi till Rödå och hämtade lite grejjer hemma hos mej, och sedan till Vännäs för att skjutsa hem Lisa och Johanna. Så vid kl 3 kom vi oss i säng.
 
Imorse klev vi upp vid 9 och åt frukost, klädde på oss och sen kom Lovisa och Simon och hämtade oss. Vi for till Buberget och åkte bräda och det var riktigt kul! Dock provade jag Gerds och det skulle jag inte ha gjort, lyckades kvadda å slå mej haha men så kan det gå, ni vet ju vilket pro jag är ;););););););) eller inte.
 
 
Iaf så var vi bara där 3 timmar och avslutade med svarta backen, sen for vi tillbaka till Tvärålund och for ut och körde skoter med Anton, Linn, Erik och Johannes. Lika härligt idag om inte ännu bättre! Vi var ute ganska länge och när vi kom hem packade vi ihop oss och körde till Rödå. Vi åt middag med min familj och stannade
till typ 8 innan vi for till stan. 
 
 
Nu har jag duschat och lagt mej i sängen och ska snart sova. Vi hörs, puss på er!
Till top