Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

julpyntat lägenheten!

Var dag Permalink0
Ikväll har jag gjort det lite juligare i vår lägga!
Medans jag pysslade med dethär lekte Casper och Gerd runt med Gerds nya leksak som han köpte ikväll på XXL när vi var och handlade. En liten armborst i plast som dom provade skjuta massa saker med, killar ni vet;)
 
Dom drog iväg till Casper vid 10-tiden och då såg jag Paradise Hotell medans jag hade satt igång tvättmaskinen. Så nu ska jag gå och hämta tvätten och göra mej iordning för sängen.
Imorrn ska jag till sjukhuset så blir att kliva upp lite tidigare. Anledningen varför jag ska dit är å göra en koll bara, inget allvarligt så jag blir nog inte sen till jobbet iaf.
 
Men vi hörs imorrn, puss å gonatt!
Till top