Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Birthday girl

Var dag Permalink0

Skriv inläggstext 

Alltså. Jag fyllde 20 år i måndags. Fattar ni vad gammal jag är?! Välkommen till tantgänget känner jag haha!! Nämen skämt åsido, det känns så himla bra, jag älskar ju ändå att fylla år. Blev riktigt bortskämd med presenter och tårta.

Men det bästa fick jag av Gerd, en gopro kamera som jag så gärna ville ha, han är ju för underbar!! 


Iaf, i tisdags var jag på stallet och red, och igår var jag och Gerd bjudna till hans syster och hennes kille på middag, vi åt tacos och det var supermysigt! Deras lilla bebis är ju så himla söt oxå. 

När vi kom hem kom Ida å Wille förbi en sväng så det var kul, tiden går så fort så det var rätt längesen vi sågs. 

Idag efter jobbet ska jag hem till Rödå och träna, sedan sover jag där.  I helgen blir det fullspäckat schema då jag kommer spendera mycket tid i stallet! Men det blir kul!:)

Till top