Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Would you spend your whole life with me

Var dag Permalink0
I fredags skjutsade jag Gerd och Casper till skolan, for hem å kollade lite serier sen for jag och hämtade Gerd vid 11. Dock slutade han 11:50 så jag gick runt i skolan och träffade lite folk, bland annat Julia, Mimmie, Wille och Jenny. Till sist slutade Gerd och då körde vi till Biltema och åt lunch och shoppade.
Sen for vi även på Rusta, sen hem och då for Gerd till Tvärålund och Annasara kom. Vi pratade och såg PH, sen for vi och handlade och lagade mat. 
 
På kvällen var vi med Lisa och Ida Sandström och vi körde fortet, det var sjukt kul och vi var faktiskt ganska grymma. Hahah fast vi gick vilse men men sånt kan hända ;)
Sen for jag och Annasara hem till mej igen och då gjorde vi popcorn och såg en film som hette Poltergeist, den var helt okej, bra handling å så men overklig! Men somsagt helt okej. 
 
Dagen efter stannade Annasara hos mej tills typ 2, sen kom Ida och Vilma hit. Vi satt och pratade en hel del och det var himla trevligt!!
Dom for vid 5-6 tiden och sen pratade jag med Gerd i telefon och sen mamma. Tog en snabb dusch sen for jag till Ida och Wille + Filip, dom bjöd på hamburgare som var supergott! Sen fixade vi oss och förfestade, Madde kom även. 
 
Vi fick skjuts till Corona av Maddes kompisar, dock så när vi kom dit ställde vi oss i fel kö hahaha....
Iaf så när vi väl kom in träffade vi Agnes och kvällen var sjukt kul men tiden bara sprang iväg och gick alldeles för snabbt enligt mej. Tiden går fort när man har roligt ju! 
Sen tog vi bussen ner på stan och jag, Ida, Agnes och Wille åt lite nattmat på frasses och jag kom hem vid 4.
 
 
Vaknade runt 12 av att Gerd ringde, sen har jag bara degat under hela dagen, ätit mat och städat. Gerd kom hit vid 3 tror jag, sen for jag hem till Rödå en sväng. 
Kände att jag behövdes där hemma, läget är inte så stabilt om man säger så men jag tror att jag gjorde det lite bättre, muntrade upp min familj. Pappa kom ju även hem från Sorsele så vi va completed. 
 
Vi åt trerätters vilket var mycket trevligt, sen körde jag tillbaka till stan och hade förväntat mej att få vara med min pojkvän, men nej. Han är med sina kompisar och här sitter jag ensam och lessen. Ska gå och lägga mej nu så jag orkar med morgondagen. Börjar ju mitt nya jobb dååå!!!
 
 
Till top