Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Tisdag

Var dag Permalink0
Hello! Igår efter vi hade varit och handlat kom Isak och åt med oss. Gerd for och såg bio med sina kompisar efter middagen, så då var jag bara med Isak. Vi satt mest bah och pratade, spelade lite gitarr och sen spelade vi xbox och åt popcorn. 
Vid 10 följde jag med han till bussen, sen gick jag hem. Då diskade jag och gick och la mej #spännandeliv
 
Gerd kom hem runt 12 ungefär, så då myste vi lite och somnade. Jag jobbade ju idag så klev upp vid halv 8, gode drygt efter flera dagar med sovmorgon. Men jag tog mej till jobbet iaf och färgade min chefs mamma, sen torkade jag hyllor osv så förmiddagen gick ganska fort. Efter lunch hade jag en drop in kund sen fick jag sluta vid halv 6. 
 
När jag kom hem hade Gerd lagat jättegod mat så det var väldigt uppskattat! Casper och Birk var även hos oss men dom for efter en liten stund. Då diskade jag och spelade lite gitarr. 
Sen kom Gerd tillbaka och sen kom även Quno så det var trevligt för de va ett tag sen jag träffade han. Alle kom oxå för jag skulle klippa han, han är en så bra kund som städar efter sej haha!:)) 
 
Medans jag klippte han spelade dom andra cod, sen när jag var klar kollade jag på en stund sen skulle dom dra. Så då satt jag själv och spelade, körde zombies och det var inte så smart för jag blir så rädd haha!!
 
Nä nu ska jag ta och gå och lägga mej, räkningarna är betalda och jag har börjat varva ner så det blir skönt att sova. En jobbdag väntar imorrn oxå! 
kvallan 
Till top