Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Kung helg!

Var dag Permalink0
I fredags när jag slutade körde jag hem till Rödå. Åt middag med min familj sen for jag till klubbstugan med Ida och började förbereda festen. Vi städade, satte upp ljusslingor, fixade i flera timmar! Som tur var fick vi hjälp av Joel, han är ju så snäll!
Sen gick jag hem och chillade bara, gick och la mej vid ett-tiden. Gerd kom till mej vi 8 på morgonen och vi klev upp vid 11 tror jag. Under dagen tog vi det bara lugnt, jag tvättade min och pappas bil. 
Vi åt tacos till middag och sen kom Annasara, Alex, Olle och Nilsson till mej, jag och Annasara fixade oss och vi drack lite drinkar. Sen gick jag å hon till klubbstugan, låste upp och fixade det sista. Sen kom Rasmus och efter det strömmade det in folk!
 
Sen kom Agnes och Ida och strax efter det kom Wille och Filip som hade blivit kidnappade och vi överaskade dom med denna fest! Vi hade sjuuukt roligt, dansade tills bena knappt bar en, träffade massor massor av trevligt folk, spårade ur en del, hade deeptalk och massa mer! På slutet var det bara jag, Ida, Marcus, Emil, Joel och Anton kvar. Men vi hade ändå fruktansvärt roligt och när småkillarna for hade Marcus somnat i en skottkärra, så vi styrde in honom i husen och sen fortsatte vi dansa! Vi var kvar ända tills klockan fem haha, då gick vi hem och la oss. 
 
Jag vaknade kl 10 dagen efter och var typ fortfarande full.... klev upp och åt frulle sen hjälpte jag till att städa lite på klubbstugan. Sen gick jag hem och låg i sängen resten av dagen. Jag och Gerd så lite videos sen somnade vi. På kvällen for jag till stallet och red Flora. Vi red dressyr och passet gick heöt okej. Sen for jag hem och jag och Gerd åkte till stan. Duschade, såg Game of thrones och gick och la oss.
 
Lägger upp bilder imorrn för nu ska vi sova!!
Till top