Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

keep your hopes up high and your head down low

Var dag Permalink0
Hej. Igår var jag hos Gerd och sa hejdå innan han lämnade mej här i Sverige och flög till Spanien. Svängde förbi Wille å Ida och klippte Wille. Sen tog jag bussen till Annasara och vi vaxade hennes bil med Olle och Kalle som sällskap i garaget medans dom bytte matta på Kalles skoter. 
 
Sen gick vi in och såg på film, drack te och gick och la oss. Kunde dock inte sova trots att jag va så trött, så skrev med Gerd en stund tills jag somnade. 
Imorse klev vi upp och fikade och jag tog bussen till staan. Kom lite sent till lektionen, vi hade försäljning och service och de rullade på. Åt lunch och sen på andra lektionen gjorde vi egna keratinslingor och sydde egna clips! Det var jättekul, älskar att hålla på med löshår!:)
 
Hann precis med 3-bussen och när jag kom hem låg jag bara i sängen med datorn och tog det lugnt. 
Åt middag och har varit och tränat, sen duschat å så och nu ligger jag här i ensamheten och väntar på att min pojkvän ska ringa.... Ajja, hejdååå!
Till top