Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

I can't hate you if you're not here

Var dag Permalink0
Tjena, idag efter skolan tog jag, Sanna och Lisa tåget till Vännäs, Sanna åkte vidare men jag och Lisa gick till Lilja och var med Annasara tills hon slutade. Då åkte vi 2 till stan medans Lisa stannade kvar. 
 
Vi gick runt och shoppade (inte jag då hashtag pank) och tog en fika på Wayne's, satt å pratade typ en timme. Åkte i isrutchkanan som nå småbarn haha. Jag åkte hem med mamma samtidigt som hons buss gick och när jag kom hem åt jag pizza med familjen. 
 
Nu är jag social med Lisa, lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Ska bara chilla ikväll och sova tidigt, så jag orkar med morgondagen! Ska ringa Pontus, och Annasara sen om jag orkar. Annars ska jag bara se på serier och sova. 
 
Ajja, hejdå!
 

Till top