Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

hellluuu

Var dag Permalink0
jag å bästa

Sitter och pratar med denna brud nuuu, och min pojke! Det är trevligt, har gjort det nån timme nu, innan dess sovde jag lite hehe. 
 
Idag när vi hade slutat satt vi i mitten ett tag, sen hittade vi Gerd, Wille och Tobbe som vi satt med. Sen for Sanna och när pojkarna började gick jag och Lisa och satte oss i ett hörn vid datorn tills bussen gick. Påtal om bussen så tror jag att den höll på att gå sönder, brakade ju typ
 
När jag kom hem höll jag på att dö av hunger (trodde de var leverbiff på skolan, men de va inte de, åt iaf inget så dog av svält nästan) såå jag gjorde massa gofika och åt framför litte Desperata. Sen somnade och sen ringde Gerd. 
 
Ikväll ska jag se film, med dom eller iaf Annasara, via skajp. Det blir trevligt, ska fixa nåt gott tills dess. Men ska äta middag snart iaf, åååh jag är så hungrig jag döö ju! Ajja, hejdåååå!
 
 
Till top