Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

no need nobody to know

Var dag Permalink0
Hej! Igårkväll var jag ute och sprang och när jag kom hem duschade jag och åt vaniljkesella, hallon och choklad medans jag såg på Idol. Vardagsmyyyyyys!
 
Sen gick jag och la mej i sängen och pratade med Gerd på skajp ett tag, men sen dog mitt internet så då snapchatade jag med han och Malte tills jag somnade. 
 
Idag är jag lediiiiiig, så passar på att sova ut. Vaknade för en stund sen av ett sms, och sen var jag pigg så nu ska jag se ett avsnitt av PLL och sen gå ner och fika. Är ju as fint väder ute, så kommer nog inte sitta inne hela dagen. '
 
BTW så har jag eggat Justin Bieber och Miley Cyrus nya låt Twerk hela morgonen, dom som inte har hört den tkr jag ska lyssna nu! Ah de var allt jag hade å säga, hejdååå!
 

Till top