Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

onsdag :)

Var dag Permalink0
idag har jag varit och badat med agnes och julia i sandvika ;) vi badade, solade och tog kort :)
det var mkt najs ;) sen kom pontus men vi var typ inte med han :)
haha det var kul, skönt i vattnet och varmt i solen :)
nu sitter jag och lyssnar på muusic ;)
tänkte ladda ner några låtar, men det finns ingen mening med det nu när jag inte har nån mobil :( buhuhuhuhu :(

men jag ska typ få låna en mobil av ida :D :D:D:D:D tackfördet!
hoppas att min funkar när jag testar den! men den ska få torka några dar till innan jag testar om den funkar :)
jag har haft den i vatten förut, men då funkade först inte några knappar, men det gick till sej, så nu hoppas jag på att den här gången går lika bra!
avslutar inlägget med en mkt seriös bild


Hejdå/mathilda
Till top