Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

dag gejj :)

Dag grejj Permalink0
en sån här dag grejj som alla bloggar har typ :P

Dag 1 -Någonting jag tycker om

Dag 2 - En bild som gör mej glad

Dag 3 - En bild jag inte visat tidigare

Dag 4 - Min roligast vän

Dag 5 - Ett bra minne

Dag 6 - Nåt jag längtar till

Dag 7 - 5 sanningar om mej själv

Dag 8 - Ett minne utomlands

Dag 9 - Den här veckan

Dag 10 - En bild på en konstig tid i mitt liv

Dag 12 - En bild som påminner mej om gamla tider

Dag 13 - En bild från i somras

Dag 14 - En person jag saknar

Dag 15 - En bild på min vardag

Dag 16 - Någon jag tycker är  väldigt snäll

Dag 17 -  Någon jag alltid har roligt med

Dag 18 - Det här får mej att skratta

Dag 19 - Det här får mej att gråta

Dag 20 - En bild på mina vänner


börjar idag ;)

hejdå/mathilda
Till top