Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Helgeen :)

Var dag Permalink2
Helgen har gått sjukt fort, elr tiden går bara allmänt fort :) I fredags var jag med Agnes, vi var hos mej :) vi gjorde inte så mkt, typ pratade mest :)
på lördan vare ju kulturnatta, då va jag där med Agnes, vi tog halv elva-bussen in till stan och gick runt i affärer och köpte saker tills typ halv 5, då träffade vi madde :) hon hade dansat typ hela dan så då shoppade hon tills affärerna stängde, alltså fem :) sen gick vi och åt på frasses, jag var jättehungrig, jag tog en mellan pommesfrites-meny, men jag skulle lätt kunnat ta en stor :) sen gick vi runt på stan, såg bla Amy diamond, höhö :P
vid typ sju skulla madde dansa på sagateatern, så då gick vi dit, först var det en tant som typ skrek och gjorde konstiga ljud, sen var det en liten "cirkusgrupp" för småbarn som hette Junis, nu har jag deras låt på hjärnan, "ju-ju-junis..."
iallafall, sen va det madde och hons dansgrupps tur :) när vi hade sett dom gick vi runt lite, jag madde och agnes :) vi for till skate parken och satt där ett tag, sen for vi hem :) jag och agnes tog tio-bussen, det va kallt och det luktade spya, men till sist var vi iaf hemma :) jag typ somnade på direkten :P
på söndag kl 3 for jag, agnes och madde till anna-sara och bakade bröd till spanskan som vi ska sälja på vårmarknaden :) det tog typ två timmar, men det var roligt :) men varmt när man stog så nära ugnen som jag gjorde, jag  snurrade på bröden och tog ut dom och borstade dom :) madde o agnes kavlade och anna-sara hedde in dom :)
Idag har det typ inte hänt så mkt :) en ny tjej har börjat i våran klass :) på bilden hade vi prov :P det var väl sådär, man kunde ju inte plugga elr nåt för ingen visste om det :P
nej, nu ska man satsa hårt på skolan dom sista veckorna så man kanske höjjer sitt betyg :D sen ska jag ju till Turkiet snart, och då vill jag helst ha allt gjort :) Guud vad jag längtar!! Julia är i Spanien, jag vil  oxå fara utomlands!! men det ska jag ju snart, men ändå!!! :D
hejdå/mathilda
#1 - - Clara:

Hejsan, jag är med i en fototävling. hade varit RIKTIGT snällt om du ville rösta på mig. alla som röstar länkar jag i ett inlägg när tävlingen är avslutad.

här är direktlänk till inlägget där du kan rösta:

http://typjosefiine.blogg.se/2011/may/utkast-maj-23-2011.html#comment



förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer.



kram

#2 - - Josefine Andersson:

"tack" för din röst :D

Till top