Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Måndag

Var dag Permalink0

Skriv inläggstext 

Dagen började sämst, med att jag försov mej... va på jobbet 20 över 10, började 10, så de är ju tur att ja har nära till jobbet! 

Dagen gick ändå rätt bra, kände mej lite halvförkyld så hoppas det inte bryter ut nåt.

Slutade kl 18 idag och då åkte jag till sörfors där josse och Robin bor (alltså Gerds syster å hennes kille) och deras lilla Harry såklart oxå som nyss har fyllt ett år! Så jag tog med en present till han, ett gosedjur som föreställer en "babblare" och han verkade väldigt nöjd. 

Jag fick mat där och efterrätt så de va supermysigt! Jag stannade till 9 tiden och när jag kom hem har jag bara tagit de lugnt och nu ska jag sova, Gonatt!!

Till top