Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Dessa varma dagar i maj

Var dag Permalink0

Hej! Nu är jag hemma hos Gerd i tvärålund, har varit hemma från jobbet idag för har känt mej krasslig. Men börjar bli bättre nu så jag sitter ute i en solstol och svettas i eftermiddagssolen. Klockan är snart 4 och det är 20 grader varmt om inte mer. Härligt!!


Iaf så var jag med Ida i lördags, vi år middag med oliver sen satt vi bah å snacka hela kvällen, va ute å gled med bilen en stund. Senare på kvällen åkte jag och Gerd hem till Rödå och mamma och Julia kom hem från Spanien så de va ju kul att träffa dom. 

Hela söndagen blev väldigt lugn, gjorde inte mycket alls. På kvällen åt vi tacos och sen åkte jag och Gerd hit till tvärålund. Hans pappa har köpt en gråhundsvalp som är världens sötaste! Så vi har busat och gosat en hel del med henne vill ja lova! 

Till top