Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Min helg

Var dag Permalink0

I fredags jobbade jag till kl 8, for hem och tvär fixade mej sen åkte jag och Gerd till en förfest med bland annat Frida, Emelie, Stina, Lisa, Jenny, stinky, Amanda, Marcus å coffe. Vi va där till typ 11 då for vi på allstar. Hade superkul å träffade massa folk man kände. 


Efteråt for jag, stinky å Gerd på Max och åt, sen for vi hem till lägenheten och stinky å Lisa sov hos oss. Dom for rätt tidigt på morgonen på lördagen.

Jag å Gerd låg kvar i sängen länge, sen for vi på en pizzeria och åt. På kvällen skulle han va me nå kompisar så jag for hem till Rödå och åt middag med min familj, sen såg vi på mello och jag tycker fel låt vann. Men ajja går inte att göra nåt åt.

När mello va slut hjälpte jag Julia skriva CV och personligt brev, sen gick ja å la mej.

Idag efter frukosten såg jag skidåkning med pappa, sen for vi och åkte skridskor. Vloggade även idag så kommer upp en video när jag orkat redigera den haha, den är rätt lång. Satt ute i solen en stund oxå och de va så himla skönt. Åt middag hemma sen for ja till stan och va me Gerd innan han skulle till tvärålund, å nu ska ja sova! Gonatt:)

Till top