Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Ren sprit å snus ä inte riktigt min grej....tjän

Var dag Permalink0

tjäna! I lördags var jag med Lisa och Annasara hemma hos Lisa och då gjorde vi plankstek som satt som en smäck! Sjukt gott och det är ju lite sorgligt att det försvinner så fort hänfört med vad det tar att laga det haha!


När vi hade ätit spelade vi tv-spel och mitt i the grudge spelet kom stinky, Hampus och Jimmy och de två sista var fast bestämda att få med oss till Lycksele. Till sist lyckades de övertala oss, dock vart resan en flopp då vi kom fram till hotellet i Lycksele och det var typ 15 pers i baren....

Efter att vi hade blivit bjuden på varsin drink så for jag å stinky å sladda en sväng sen hämtade vi upp de andra som stannade lite längre. Så vi åkte tillbaka till Lisa, eller Annasara åkte hem men vi andra fortsatte festa när vi väl hade börjat och lyssnade på massa musik osv, vart iaf väldigt sent och stinky skjutsade hem mej till Gerd typ runt 5 haha....

Här kommer lite bilder från kvällen!

Haha känner mej som värsta lilla fjortisen som dricker för första gången å vill verka cool hahahahah lol vad leker jag ens 

Till top