Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Frågestund!

Var dag Permalink6
Fick en fråga häromdan om jag kunde göra ett inlägg där ni får skriva frågor och jag svarar på frågorna i en video, och självklart kan jag göra det! SÅ fråga på nu, och om jag inte får några frågor så kommer jag ta obesvarade frågor på ask. 
Men kom ihåg att ni kan även vara anonyma här på bloggen!:)
Så fråga fråga fråga så svarar jag nån gång under veckan!!!!! Puss!
 
 
 
#1 - - Anonym:

Blir aldrig gerd less när du är så "på" andra killar ibland

#2 - - Anonym:

1. Vilka har du kontakt med från din frisör klass?
2. Hur ofta har du sex?
3. En kompis som alltid får dig på bra humör?
4. Om du måste välja 5 kompisar (tjejer) du aldrig aldrig aldrig vill mista?

#3 - - Anonym:

Vad tycker du om Sanna Sandström?

#4 - - Anonym:

Vad tycker du om Emmah Önnbo & Johanna burvall ? <3
Vad ska du göra på jullovet?
Vad tycker du om vintern?

#5 - - Anonym:

Vilka ska du på brännbollsyran med?
Hur länge har du och din pojkvän varit ihop?
Nämn de par du tycker är as fina ihop?
Vilka bloggar läser du?

#6 - - Anonym:

Vad vill du tatuera?(om du någon gång ska de)
Nämn 2 kompisar du tror kommer att skaffa barn först?
Var vill du bo om 10år?
Vilka länder har du vart i?
Har du bra kontakt med Gerds familj?
Har du någon kompis som bor i Gerds by?

Till top