Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

söndag igen

Var dag Permalink0
Heej :) Helgen har varit king! I fredags hade vi kundpass på skolan och då klippte jag en stammis och sen en annan tjej. Jobbade efter skolan, så kul å sitta å prata med Vaman och Amanda! Sen körde jag hem, åt tacos med mamma och sen kom Lisa till mej.
Vi satt och pratade och bakade kladdkaka. Sen körde vi till stan och hämtade en som hette Maria, hon bjöd oss på subway och sen for vi till Tvärålund och lämnade henne, plockade upp Julia och Linn. 
 
Lisa skjutsade jag och Julia hem till Rödå, då gick jag och la mej på en gång. På lördagen vaknade jag kl 9 och gick och gjorde frukost. Sen städade jag mitt rum, bytte om och for på gymmet. Va där i en timme och tränade lite överkropp sen for jag hem och duschade, epilerade bena och dammsugade. Förberedde massa inför kvällen, fixade mej sen körde jag till Tvärålund vid 3. For till Gerd och va med han tills hans föräldrar kom hem, då körde vi till mej.
 
Jag överaskade han med presenter, 3-rätters middag och bubbelbad! Så mysigt! När vi hade ätit och badat i en och en halv timme satt vi oss i soffan med chips och såg mello. Jag var ju ensam hemma så kvällen var helt perfekt! Älskar han så himla mycket och det är så roligt när man får visa det lite extra tycker jag:)
Han är bara så stört underbar å han förtjänar det bästa! 
 
Vi såg på teve ett taf men båda blev så trött så vi gick och la oss. Låg och pratade ett tag och allt va bah så himla bra. Fick somna i hans armar och det är det bästa jag vet. 
På söndagen när vi vaknade låg vi kvar en timme i sängen, sen gick vi upp och gjorde pannkaka med glass och hemmagjord chokladsås och såg på teve medans vi åt. GÖÖÖTTTT!
 
Sen gick vi ut på en promenad i det fina vädret med hundarna. Så himla härligt! När vi kom tillbaka hade pappa kommit hem, så vi såg på skidåkning på teve med han och resten av min familj kom oxå hem. 
Vid halv 4 for vi till Tvärålund, chillade lite och åt middag med hans familj. 
 
Jag for till stallet vid 7 och red Poppin, vi hoppade lite och hon var väldigt pigg så det blev en liten utmaning för mej. Men sånt är ju kul! Efter det for jag hem och duschade, åt chips å så och nu har jag nyss pratat med Annasara som jag saknar sååå mycket!!!!! Och sen en stund med Gerd oxå såklart. Hade inte haft nåt emot att sova med han inatt, de suger att sova ensam... 
Till top