Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Söndag

Var dag Permalink0
Okej, vet att jag börjar varje inlägg med att jag suger på blogga å måste bättra mej....haha
 
IAF så veckan har sett likadan ut som vanigt, jobb, skola, bott i stan med Gerd och gjort mat, myst å sett PH. I torsdags åkte vi till mej å ja tränade, i fredags hade vi kundpass som nog var det bästa ever. Vart på sjukt bra humör och de har hållt i sej hela helgen ungefär. 
 
I fredags åkte jag å Gerd hem till han, missade nästan bussen haha. Åt hamburgade å såg film, hade en sjukt spårad kväll å somnade typ 8, bah toksöv hela natten tills typ halv 10 på lördagen.
 
Vi var med Erik en stund på dagen å gick på Ica med han å Jesper. Degade bara resten av dagen och på kvällen kom Annasara, Nilsson å Johansson och då gjorde vi pizza och sen gick vi till UG. Spelade air hockey å såg film. 
Senare på kvällen for jag å Gerd hem till han, hade en lång diskussion som slutade så bra som möjligt typ, somnade i varandras armar. 
 
Idag har vi inte gjort nånting alls, sett teve å degat typ. Jag for hem vid 4 och då spelade jag gitarr å så, åt och for till stallet. Red Eddie och vi hade hoppning på schemat. Gick superbra och jag är så nöjd och glad. Kul med framsteg! 
 
Nu har jag duschat och ligger och lyssnar på A day to remember, snapar med baby men han blev nog sur för jag sa att de ä tråkigt å spela...:))))) Ajja, hade tänkt prata med han sen å sova. 
En vecka med körning, jobb och fest väntar, så måste ladda upp ordentligt!!:) Gonatt!
Till top