Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

SPOTLOV!

Var dag Permalink0
atm
 

Dagen igår var bara bra, halv tolv var vi på plats, var på salong Attityd och hjälpte Wella med deras visning. Vi fick vara assistenter, skölja å torka hår, sopa hår, diska skålar osv. Sen fick vi lunch där och massa godis och grejjer.
 
Det var ruuligt, sen gick vill till Rex där visningen skulle hållas och förberedde lite, åt middag (som vissa av oss tyckte var mindre gott haha) satt och prata med några modeller osv. Sen fick vi kika lite smått på visningen medans vi stog och släppte in modellerna. Halv nio slutade det så då for vi hem.
 
Jag gick till Gerd, påväg dit vart jag nästan våldtagen! Nämen det var fett läskigt, så jag kände bah lättnaden när jag sprang in i lägenheten! 
Jag och min pöjk gjorde int så mkt, kollade på nå klipp på youtube och somnade haha, fullt påklädda och allt. Så imorse när ja vaknade vare bah å kliva ur sängen och gå till skolan ungefär haha. 
 
Första lektionen hade vi natur och jag och Lisa jobbade på bra! Sen hade vi samhälls och redovisade typ, slutade 20 min tidigare iaf och då åt vi lunch sen träffade jag Geeeeerd en stund. 
 
Sen for jag och Lisa in till stan och gick runt där, och när hons tåg gick åkte jag tillbaka till skolan.
Satt med Gerd och Casper tills jag skulle gå till bussen. Kommer inte få träffa min finis förrns tisdag:((
 
När jag kom hem fikade jag framför teven, sen såg jag oth. Åt pizza till middag sen har jag bara suttit och varit social med mamma, lite familjemys sådär. Trävligt!
 
Imorrn blire upp tidigt för hopptävling och på kvällen blev det ändrade planer eftersom festen vart inställd, så istället far jag och Annasara till Sanne i Lycksele och festar där istället! Det är jag däremot mer taggad på!
 
Just nu skriver jag lite med Markus, annars chillar jag bara och hör på musik. Ska ringa min darling sen sova tidigt, är helt slut som ni kan se här ovan haha. Men vi höres hejjj!
Till top