Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

lördag kväll:)

Var dag Permalink6

I lördags satt jag hemma och spelade wii med julia :) men då kom tre mäniskor in, Julia, Agnes och Nicke :)
jag julia k och agnes gick ner och kollade på våran musikvideo :D och julia och niklas spelade wii fit :)
sen såg vi på robinson i mamma och pappas rum:) jag vart glad att Erik vann :D
Agnes vart typ kär i min kamera, hihi :]
sen gick vi ner och spelade  "Så det kan låta", jag och agnes mot julia och niklas, vi vann :D
sen skulle nicke åka med buusen hem till sej, så vi följde han till busskuren:) men bussen kom aldrig, så vi stog där i typ en halvtimme helt i onödan!!!! de va kallt, men jag tror inte jag har skrattat så mke på väldigt länge, TACK agnes!!!! :D
så vi for hem till mej igen, och hans mamma skulle hämta han. då ringde hon och sa att hon just hade mött bussen, så vi vart ganska ägda :p
när han for då spelade jag, julia, julia och agnes Geni Junior :) de va as kul :D Julia ns vann :)
vid halv två for dom hem, då gick jag och la mej:)




idag har jag varit i vindeln och köpt grejjer till lanet, men jag glämde energidryck... ajja, då får jag väl köra med äkta energi :D



hejdå/mathilda

#1 - - Julia:

hahah jaag spela in de juh när du skratta xD

hahahah lyssnar på den nu oxå XD

#2 - - J U L I A O F S W E D E N ♥:

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

#3 - - J U L I A O F S W E D E N ♥:

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

#4 - - Lovisa:

så fin blogg (:

#5 - - Anonym:

Snart är året slut, jag önskar dig ett gott nytt år och en trevlig helg!

Hoppas du besöker min blogg i fortsättningen, jag kikar gärna in här :) kram

#6 - - J U L I A O F S W E D E N ♥:

Snart är året slut, jag önskar dig ett gott nytt år och en trevlig helg!

Hoppas du besöker min blogg i fortsättningen, jag kikar gärna in här :) kram

Till top