Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Helgen

Var dag Permalink0

Skriv inläggstext 

I fredags efter jobbet for jag hem till rödå, åt middag me mamma sen kom Lisa, Fanny och stinky och vi for till Joel på fest. De va kul, roligaste va ju å köra charader!

Lisa och Nova asså hennes hund sov hos mej men ja va tvungen å kliva upp nåra timmar innan dom å fara å jobba.

Efter jobbet kom Julia med mat från hennes jobb, senare kom stinky till mej oxå och Julia for och jobbade. Ja va me stinky en stund och vi pratade me Gerd på Skype, sen kom Ida och hämtade mej och då åkte vi till åmsele. Det var nån sorts avskedsfest för matte typ eftersom han åkte till Australien idag då. Jag va nykter men va ändå rätt kul fest. Jag, Lisa och isac sov i ett rum men jag fick inte många timmars sömn, på morgonen åkte jag och Ida tbx till stan och jag for och jobbade. När jag kom hem på kvällen däckade jag typ direkt! Idag har jag varit ledig och städar och tränat. Nu ska jag sova!

Till top