Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Eurovision-mys

Var dag Permalink0

Skriv inläggstext 

Sitter i soffan och ser Eurovision. Dippar morötter och har massa tända ljus, håller nästan på somna.


Har jobbat tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag alltså idag. Och har 3 jobbdagar kvar innan jag får ledigt. 

Det är rätt slitsamt att jobba helg. Inte bara för att alla andra är lediga, men oxå för att det blir mer intensiva pass, fullbokade kundlistor innan dagen ens har börjat och man måste avbryta mitt i en klippning för att svara telefon eller hjälpa en kund i kassan.
Så man är riktigt riktigt trött när man kommer hem även om jobbpasset är bara 7 timmar, men idag när jag kom hem lagade jag kyckling i ugn som blev helt fantastisk! 

Men iaf, lär däcka i sängen när detta är slut och imorgon väntar jobbdag 6 av 8. Gonatt!!

Till top