Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Fredag!

Var dag Permalink0

Hejsan! I onsdags var både jag och Gerd lediga, så vi hade värsta mysdagen med våffelbrunch framför en film och sen gick vi in till stan och fikade och kollade i affärer. Sen gick vi hem, somnade en stund och sen gjorde vi mat och kollade på en till film. Supermysig dag helt enkelt! 

Igår for jag till tandläkaren vid kl 9, så va hemma igen strax efter 10. 

Gerds syster kom och hämtade oss och vi åkte in till stan, vi tog hand om hennes lilla son Harry medans hon gick på en affär med sina kompisar. Han är ju för söt!
Sedan satt vi på ett café en stund medans dom åt lunch, sen gick jag och Gerd hem igen.

Vi tog det bara lugnt tills jag började jobba kl 3. Jag jobbade till 8 så hann träffa han en stund innan han skulle ta tåget hem till tvärålund. For på gymmet vid 10 tiden och va där till halv tolv haha. Sen gick ja hem, duschade å gick å la mej.

Idag jobbar jag till kl 6 och ikväll ska jag till vindeln på fest. Blir dock nyktert då jag jobbar imorrn oxå, men blir kul! Nu har jag lite sen lunch, men ska fortsätta jobba strax! Hörs sen:)

Till top