Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Senaste dagarna

Var dag Permalink0

Hejsan! I veckan har jag varit ensam i stan, eller Gerd for till tvärålund i tisdags och då va ju jag i Rödå. Sen for jag tillbaka till stan i onsdags och då for jag och Annasara och badade på navet och det var väldigt kul. Va där från typ 6-10 så va helt slut när jag kom hem. Men jag kunde inte sova! 


Så dagen efter sov jag från halv tio (på dagen alltså) till klockan tre... snacka om att vända på dygnet! Sen på kvällen va jah med Ida och de va typ 100 år sen sist känns det som. 

Igår hängde jag runt lite med casper på dagen och gjorde ärenden, och vid 4 tiden for jag och va med Lisa och Annasara. Vi handlade och gjorde mat, åt hos Annasara sen kom stinky och hämtade oss och körde in till centrum. Vi 4 körde fortet och de va riktigt roligt! Två timmar går väldigt fort ibland! 

Sen gick vi och satte oss på subway en stund, sen for Annasara å stinky hem och jag å Lisa for hem till mej, vi kollade på Best of paradise hotell med lite tända ljus sen satt vi bah å prata. Hon for vid 1-tiden sen gick jag och la mej.

Idag ska jag på IKSU spa med familjen så jag väntar på dom nu. Är dock lite förkyld men det är nog lugnt. 

Bild från igår

Till top