Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Måndag

Var dag Permalink0

Hej på er! Helgen har varit bra, shoppade med mamma i fredags och åt mat på vezzo, sen for jag hem och då tappade jag min mobil i golvet s den gick i tusen bitar. Så utan mobil så åkte jag till matte, sen va jag chaufför åt han, isac, Ida, Vilma och teresia. Dock så kom vi fram till festen klockan 12.

Men vi va där i typ 2 timmar kanske, sen for vi på Max och sen hem. Somnade dock efter fyra så de va drygt.

Sov länge på lördagen och tog det bara lugnt, fixade mej sen for jag till Rödå och åt middag. Sen for jag vidare till Annasara och va chaufför åt hon, Alex och Nilsson, vi for på fest hos Lisa och Nils och det var superkul även fast jag va nykter.

Kom hem vid 2 och somnade nästan dirr. I söndags var jag med Gerd hela dagen och myste bara. Han for sen på kvällen och då gick jag å la mej.

Från lördag, celsius i glaset

Till top