Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

söndag

Permalink0
Igår var det ju överraskningsfest för André på bygdegårn, och det blev så lyckat!! Det var en jätterolig fest och kul att träffa alla människor. 
Dock slutade inte kvällen på bästa sätt, men tack till Malin, Linn och Linnea som stannade kvar med mej! Guld värt!

Kom isäng efter 4 nån gång och imorse var jag inte direkt jättepigg. Men vi for och åt pizza med nära i vindeln, sen for vi till rödå.
Degade hela dagen och såg andra avenyn. Jag och Julia gjorde middag och efter vi hade ätit for jag och Gerd till stan. Han har spelat dator med stinky och jag har handlat och kollat videos.

Imorrn är jag tillbaka på jobbet och det känns bra. Skönt att vara frisk! Nu ska jag snart sova så vi hörs imorgon, godnatt!!

Till top