Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Onsdag 28/12

Var dag Permalink0
Hej! Under julhelgen har ju vi varit i Sorsele med släkten. Har varit väldigt mysigt och skönt, har mest bara tagit det lugnt, firat jul å så. Har dock inte träffat nån kompis som jag hade tänkt, vi var ju där så kort tid så jag hann typ inte. Pappa fyllde ju år juldagen så då firade vi han och 26 åkte vi hem på eftermiddagen. Men hann iaf träffa släktingar jag inte sett på länge, så det var kul. Och köra skoter såklart haha ;)
 
Hann ju även spela in några videos som kommer komma upp snart! Eller en är ju redan uppe, från dagen innan jul som ni kan se här nedan. Sen kommer även en vlogg och min första sminkvideo! Så håll utkik. 
 
Nu har jag iaf börjat jobba igen efter lilla ledigheten (en dag extra men ja) och det är ganska lugnt nu under mellandagarna. det var ganska skönt igår då jag inte sov nått på hela natten, kunde verkligen inte somna. Typ runt 7 efter jag hade ätit frukost och så DÅ blev jag trött... asså så drygt! Men jag överlevde iaf.
 
Igårkväll efter jag hade somnat kom Gerd äntligen hem! Han har ju varit i Småland hos sin släkt så var underbart att få träffa han. Även fast jag va så trött så jag inte fattade att det var han först. Men känns bra att han är hemma iaf! 
 
Till top