Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Torsdag.

Var dag Permalink0
Tjena! Idag vaknade jag runt 10 och klev upp, åt frukost och såg en dokumentär som Gerd rekomenderade, handlade om typ kannibal-människo-apor, väldigt bra iaf! Hann dock inte se klart hela för jag skulle fixa mej och sen dra ner på stan för att äta lunch med Elise och Amanda. 
Jag och Elise köpte mat från Subway sen gick vi till salongen och åt i personalrummet. Det var mycket trevligt, är så himla glad!
Sen drog jag på gymmet och tränade en liten stund, sen gick jag hem i regnet. När jag kom hem kom pappa och hämtade mej, vi skjutsade hem Gerd till lägenheten sen for vi hem till Rödå. Pappa for till Sorsele så jag va lite med Julia sen lagade vi mat, när mamma kom hem åt vi middag vi 3 sen for jag och mamma på ett step-pass. 
 
Va trevligt att träffa Julia där (Karlsson alltså) men passet var sjukt jobbiiiiigt! Tagga träningsvärk imorrn asså.
Nu har jag ganska nyligen kommit till stan, har duschat och fräschat till mej, Gerd och Casper ligger och ser videos och är super tråkiga så jag ska gå och lägga mej nu. Gonatt!!
 jag idag
Till top