Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Onsdag

Var dag Permalink0
Igår alltså i tisdags vaknade jag vid 10, åt frukost framför teven sen spelade jag gitarr och satt vid datorn. Sminkade mej och plattade håret bara för skojs skull sen kom Gerd hem där vid 2 tiden. Vi låg å chillade en stund sen skulle han spela så jag drog till gymmet. Träffade Ida där oxå, trevligt!
 
Sprang först 4 km som uppvärmning och sen tränade jag rygg. Dock har jag träningsvärk i vaderna idag haha!
När jag kom hem duschade jag och sen lagade jag pannkaka som vi åt till middag. Sen såg vi lite Idol och gick ut på en promenad, gick till coop och köpte glass och när vi kom tillbaka så åt vi det till ett avsnitt av game of thrones. Sen gick vi och la oss.
 
Imorse for Gerd till skolan vid 8-tiden, men jag somnade om till typ 10. Då klev jag upp och satte igång en tvättmaskin och åt frukost. Sen har jag sett PH som jag missade igår och spelade lite gitarr, sen kom Gerd hem typ halv 1. Då åt vi lunch och sen hängde vi tvätt. 
 
Casper kom hit för ett tag sen så han och Gerd sitter vid datorn och jag har resnat lite i garderoben och småstädat lite. Snart ska vi gå int till stan för Gerd ska till optikern och då tänkte jag fara å gymma en stund. Ajja hejdå!'
 
 
atm
Till top