Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Och så var det måndag igen...

Var dag Permalink0
Hejsan, idag har det varit väldigt kallt på salongen så jag har typ frysit hela dagen! Men hade iaf saker att göra så jag har hållt igång ändå. När jag slutade for jag hem och åt middag själv, sen for jag och hämtade Gerd hos Erik. 
Vi har typ inte gjort nånting ikväll, legat i sängen och sett på serier. 
 
Hade tänkt göra en video men det blev lite försent, plus att jag ser ut som en bajskorv idag. Var sjukt trött imorse så hann typ inte sminka mej, slängde bah på lite mascara å så, inte så noga
 
Nu ska vi iaf sen på Paradise Hotel och sen MÅSTE jag sova, har längtat efter sängen hela dagen haha! Menmen tar nya tag imorrn! Gonatt!
 
bjuder på en gammal bild då jag var rödhårig och hade en söt tofs!
Till top