Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Torsdag

Var dag Permalink0
Veckan har bara rusat iväg, har haft fullt upp känns de som.Nämen det är mycket nu, inför studenten och allt. Mycket att göra och tiden går så himla fort nuförtiden!
 
Har jobbat varje dag på salongen när jag inte har gått skola, sen hem och hitta på grejjer, eller gjort ingenting men ändå har tiden bara runnit iväg. Idag har jag tränat i Rödå och nu är jag tillbaka i stan haha. Imorrn väntar jobb, skola och sedan till Tvärålund då jag, Lisa, Annasara och Madde ska äta middag hemma hos Lisa, sedan är planen att dra till Vännäs. 

Annasara fyller ju år på lördag så då ska vi ju självklart fira henne! Det bilr roligt, men snart ska man väl slänga sig i säng å sova! Haha hejdå :)
 SNYGGA!

Till top