Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Måndag

Var dag Permalink0
Jag å min fina älskling atm!

Har nyss tagit bort sminket och borstat tänderna, vi ska strax sova för han är sjuk och jag är väl inte heller helt 100. Idag på praktiken började dagen väldigt segt, var helt obokad så jag städade salongen i brist på göra. Efter lunch fick jag en färgkund som jag gjorde ombre med lite ljusa slingor, väldigt snyggt!
 
När jag slutade gick jag och shoppade med Casper. Jag köpte en jättesnygg skinnjacka och en träningströja. Sen gick vi hem till lägenheten, Gerd hade gjort varmkorv och Casper åt med oss och vi såg Andra Avenyn medans vi åt. Efter maten for jag och Casper och handlade på Willys och jag skjutsade hem honom. 
 
När jag kom hem diskade jag och gjorfde mat till imorrn, sedan gjorde jag lite gofika som jag och Gerd åt framför The Walking Dead och myste. Imorrn ska jag besikta bilen för första gången (!!!) och nu ska jag betala räkningar #vuxenpoäng 
 
Och just de, igår hoppade jag 1.30 med Eddie, personligt rekord haha!;) Nä nu ska ja ge me, gonatt!!!
Till top