Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Hej igen bloggen

Var dag Permalink0
Va ca 10 000 år sen jag bloggade sist men nu ska jag försöka bättra mej!
 
Kan ju passa på å berätta lite vad som har hänt i mitt liv.
 
Jag och Gerd har flyttat ihop, i en etta på Haga och vi trivs superbra, tar 10 min å gå till stan. 
Just nu har jag praktik och är som vanligt på Rinse, nästa vecka blir sista veckan, sen påsklov.
 
I fredags gjorde Elise lila ombre på mej, blev superbra! Sen hade jag en slingkund och när jag slutade gick jag och Annasara och åt på subway. Gick till lägenheten, Gerd va där en stund innan han for hem till Tvärålund. 
 
Vi spelade sims och såg Oija, sen låg vi å pratade innan vi somnade. Dagen efter for vi och handlade lite, sen for hon hem till sej och jag till Rödå. På eftermiddan kom Gerd, vi gjorde int så mycket, åt grillat till middag sen fixade jag mej och vi gick över till Wille å va med han, Ida, Agnes och Filip och förfestade lite, sen for vi till Julia som hade 18-års fest!
 
Det var sjukt roligt, va så bra människor och allting, sinnessjukt kul kväll!
Jag, Gerd, Ida och Wille gick hem vid typ 4-5 tiden. Imorse var både jag och Gerd väldigt sega så vi låg i sängen länge och tog det lugnt, sen klev vi upp och åt lunch framför teven. Han for hem och sen ha jag bara degat. Ikväll ska jag till stallet och rida och imorrn en ny vecka! 
 
bild från igår
Till top