Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Sun is shining and so are you

Var dag Permalink0
Tjenare! Inatt sov Alle här för han missade bussen. Och självklart försov jag mej imorse! (Eller inte självklart jag brukar inte göra de)
Men iaf så vart det lite stressigt i början av dagen men det löste sej. Annars har det bara flytit på som det ska. 
När jag kom hem hade Casper och Alle gjort mat, änglar!!
Niklas va oxå där men han åt inte. Nån timme senare for jag och gymmade, det var väldigt skönt!
For hem där vid halv 10 och då va Casper och Quno hos mej, så va med dom en stund innan dom skule dra. Sen gjorde jag mat tills imorrn å så. 
 
Nu är jag helt ensam, skulle inte sitta fel med att ha Gerd här... men han for till Tvärålund igår, seatte aah men jag ska dit på fredag så det taggar jag! Nej nu ska jag gå och lägga mej, gonatt!
 

Till top