Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

torsdag

Var dag Permalink0
Hellu! Veckan har varit bra, somna tidigt osv. Gymmade med Ida igår oxh det var kul. 
 
Idag hade vi kort dag, slutade innan 11 och då åt jag, Linnea, Linnea, Lisa och Helena på Eastern Palace, sååå gott! Sen for jag och jobbade, färgade Elises hår och hade 2 st klippkunder. Annars var det ganska lungt.
 
Mamma kom och hämtade mej när jag slutade och vi for hem, åt middag och for och tränade. Det var väldigt jobbigt som vanligt, haha. Nu ha jag duschat och epilerat bena, myst ner mej i sängen med, något chockerande, PLUGG!! Har inte pluggat under hela 3:an tror jag haha.... Så det kan nog va dags;)
 
Imorrn har jag sovmorgon och ska köra till skolan. På kvällen väntas festligheter i Tvärålund, kulkul! Men ska ta tag i plugget nu, gonatt!
 
Till top