Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Julfolkan 2015

Var dag Permalink0
Hejjjjsaaaan!! I lördags så bestämde jag mej för att fara på Julfolkan med Kevin. Men före det så åt min familj middag hos Thomas och Maybritt med dom såklart, plus Lina, Isak, Linnea, Ronny, Anna och Lias! Supermysigt och vi åt lasagne som lite variation från julmaten! 
 
På kvällen skjutsade iaf pappa mej till Ica där Kevin och Ludde hämtade upp mej, sen åkte vi hem till Linus där det var förfest och där träffade jag lite folk som jag kände så det var kul. Från början var det ganska lite folk där men vart bah mer och mer, bland annat Sanne och Isabel! 
Träffade även Amanda och Maidi som jag inte träffat på jäääääättelänge så de va kul. Sen dog strömmen i lägenheten så alla drog till folkan då. 
 
Där inne träffade jag mer folk jag kände, så det var jättekul! Jag var nog mest nere i källarn där de va typ "disco", haha låter så fult men ah de va väldigt kul iaf! Hängde med massa olika människor under kvällen och ah de va as kul. Tog tyvärr typ inga bilder, bara nån video typ haha... Men iaf så skjutsade Jimmy hem mej vid 1.
 
Dagen efter låg jag bara i soffan hela dagen. På eftermiddagen åkte jag, Julia och pappa in till Sorsele och jag åt pizza, sen åkte jag med bussen till Lycksele sen tåg hit till Umeå. 
 
Var underbart att få träffa Gerd igen, min lilla bubbis!!♥ Vi gick och köpte chips sen gick vi hem och såg på film och myste. Somnade typ halv 2.
 
Idag har vi inte gjort så mycket, vaknade ganska sent och låg kvar i sängen ett tag. Åt lunch å så sen har vi bara chillat. Han är med några kompisar nu sen ska vi fara och handla och äta middag. Få se vad som händer ikväll!:)
Till top