Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

onsdag

Var dag Permalink0
Hellu! I måndags somnade jag och Gerd framför en film i soffan, därför bloggade jag inget då...
Igår hade jag skola som vanligt och då jobbade vi med modevisningen, och det går framåt sakta men säkert!
 
Efter skolan jobbade jag, sedan tränade jag på gymmet. For hem och då såg jag och Gerd klart filmen och åt nudlar. 
Somnade typ mosad i hans armar haha...
 
Idag har jag haft ont i ryggen hela dagen, men va på skolan och fixade min finish och skäggmodell, sedan hade vi kundpass och jag hade 2 herrklippningar som gick bra. Sedan direkt till salongen och där klippte jag 2 pers. Det är sånahär intensiva långa dagar som är lite jobbiga. Annars går det bra :)
 
For och lämnade kort till Gerd, han stannade på stan med Erik och Jojje och jag gick hem och åt middag ensam. Han kom nån timme senare och då lyssnade vi på en dokumentär och vilade, sen diskade han och tog ut lite av mitt löshår. Sen drog han och jag blev ensam igen...
 
Jag har bara lyssnat på musik och småstädat, nu ska jag lyssna klart på dokumentären och sova. Gonatt!
 
Till top