Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

De senaste dagarna

Var dag Permalink0
Torsdag:  Gick skola på förmiddagen och sen for jag och jobbade. Sedan for jag och tränade och sen hem och såg hockey med Gerd och Casper. Vart ganska lessen  för Skellefteå förlora....
Fredag: Hade sovmorgon och började 11:30 så jag åt lunch hemma, sen gick jag till skolan. Satt med Lisa, Nils och Emme medans dom åt, sen hade vi kundpass. Gick superbra!
När vi slutade gick jag hem med Gerd, sedan körde jag hem till Rödå. Då kom Annasara till mej, vi såg på teve en stund sen åt vi middag. 
Jag färgade hennes hår och sen såg vi film och åt chokladpudding, sen gick vi och la oss. 
 
Lördag: Vi vaknade runt 10 och klev upp och åt frulle. Sen tvättade vi min bil, gick in och såg lite film sen for hon. Jag städade mitt rum och duschade, sen åt jag middag och for till Tvärålund. Jag och Gerd åt lite efterrätt sen for vi på UG och var med massa folk där hela kvällen. Sen gick vi hem till han, fikade lite och gick och la oss å bara pratade och myste. Han är verkligen världsbäst.
 
Söndag: Vaknade 11 och klev uppp och åt pannkaka. Anton kom över och jag klippte han, sen for jag och Gerd till Rödå och då kom Pontus och Otilia och jag klippte dom oxå. Sen städade jag och Gerd klart mitt rum och åt middag, sen for jag och red och han for till stan medans jag var borta. 
Jag red Cocos och vi hoppade, lyckade ramla av tillochmed! Hahah de var längesen;) Men det gick bra för övrigt, sen for jag hem och duschadew och gick och la mej. 
 
Till top