Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

love who loves you back

Var dag Permalink0
Heej! I fredags hade vi kundpass och ja klippte två jättesöta gamlingar! Det gick jättebra, sen när vi slutade kom pappa och hämtade jag och Julia. Direkt vi kom hem åkte vi till Sorsele. När vi kom fram åt vi pizza som vanlig, sååå gott!! Sen såg vi Idol och sen va jag så trött så ja gick å la mej. 
 
På lördagen åt ja frulle med mamma och mormor och sen for ja och övningskörde med mamma. Gick bara bra! For förbi min morbror och deras nya valp är så söööt så man smälter!! Sen körde jag hem och då hade vi ingen el. Så fick äta en kall pizza och sen skjutsade mamma mej till Sorsele. Där tog ja bussen till Lycksele och var framme runt halv 7, då mötte ja upp Johanna och Emmah och gick hem till en tjej som hette Agnes. Förfestade lite där sen dro vi vidare. 
 
Drog hem till Emil, där va de helt proppat med folk! Sanne, Josse och Isabel kom oxå dit, träffade även massa bekanta som typ Johan, Arvid, Linus, Krille osv. Sen drog alla och jag tappade bort mah frendos men träffade Micke å följde med han å Andre hem till han en stund, sen drog vi vidare. 
 
Tappade bort han och hittade Rasmus, följde med han till en annan fest, där träffade jag Julia och Linnea, hur härliga tjejer som helst! Hade kul å träffade massa nytt folk, sen drog ja därifrån och åkte bil me Calle. Hoppade av på ica, träffade Kuno så följde me han å hans brorsa på en pizzeria. Sen hem till han. Sen gick jag till Ica där Julia plockade upp mej, vi hämtade Lisa, Jimmy å Nils på hotellet sen for vi och åt pizza. 
 
Sen åkte vi hem, kom hem ca halv 5, somnade dirr. Idag klev jag upp vid 12 och har inte gjort nåt alls sen dess! Skrivit med min pojkvän och ätit massa grejjer typ. Saknar han så sjuuuukt mkt!!!! Ajja, hejdå!
åh finis, kom hem till mej!!
 
 
Till top