Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

:)

Var dag Permalink0
I måndags hade jag sovmorgon och sen åkte jag till skolan, satt med Sanna å Lisa och åt me dom, började 12 och hade en lektion med eget arbete, så jag och Rebecka jobbade litegrann sen slutade vi tidigt och jag for till jobbet. 
 
Fick vara själv de 2 sista timmarna och ta hand om salongen, tog en kund tillåmed! Fett roligt :) 
Sen åkte jag hem med bussen, åt middag sen gjorde jag typ ingenting förutom å skriva me Gerd. Somnade väldigt sent och imorse åkte jag först till skolan, sen till stan och då hade jag lektion på körskolan om typ säkerhetskontroller och sånt. 
 
Sen for jag och jobbade en stund på förmiddagen och sen for jag och Cecilia på Bikbok med våra modeller och kollade ut kläder å så. Sen for jag och fortsatte jobba och tog 3 kunder. Fick även med mej ett par skoooor hem, alltid najs!
 
Åkte hem med mamma och åt middag, sen har jag pratat med Gerd på skajp resten av kvällen. Men nu vill han att ja ska prata me han istället för å blogga, då hejdå!!
Till top