Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Onsdag

Var dag Permalink0
Hellu! I helgen har jag varit med Gerd, vi for till han på fredagen och på kvällen såg vi Idol med hans familj. På lördag klev jag upp vid 6 och åkte med Lisa in till stan. Vi fixade håret till våra modeller på UFW och så,  åt med dom och sen gick dom modevisningar under dagen. 
 
Vi for hem vid 2-3 tiden och då for jag hem till Gerd igen. Vi tog de bah lugnt, somnade en stund innan middagen. Nåra av hans släktingar åt middag där oxå, sen for vi på UG å va med massa trevligt folk där. 
Jag å Lisa for en sväng till Hälsingfors och var med Annasara och dom som var hos hon, bland annat Olle, Dennis och Kalle. Blev bjuden på öl haha, sen for vi tillbaka till UG och såg film. 
 
Sen for jag och Gerd hem till han, gick å la oss och sov as länge dagen efter. Såg på teve typ hela dagen, sen kom pappa och hämtade oss. Åt en snabb middag hemma hos mej, sen for jag till stallet. Red lite dressyr å såå, de va kul men sjukt jobbigt! När jag kom hem duschade jag sen såg vi på lite serier och sen sov vi.
 
I måndags var jag ledig, så hade sovmorgon och sen for jag och jobbade. Gick superbra, hade 2 kunder och sen när jag hade slutat for jag hem till lägenheten och vi åt middag. På kvällen gick vi och la oss tidigt:)
 
I tisdags for jag och jobbade på morgonen, sen åt jag lunch med Lisa och Gerd, sen hade vi en lektion och då firde vi at UFW var gjort! Provade ut löshår till Amanda, sen slutade vi. 
Då for jag och jobbade, pratade lite med praktikanttjejerna och sen hjälptes vi allihop att reda ut en tjejs löshår, tog över 5 timmar och ändå inte färdigt.... stackarn!
 Sen åt jag med Gerd, Jojje, Erik å nån till, sen for jag å Gerd hem till han. Vi såg PH och duschade, sen sov vi. 
 
Idag på morgonen fönade vi dockor, efter lunch hade vi kundpass och jag var värdinna, det var rätt kul. Hade sällskap av Ludde och hans kompis en stund. Annars vare rätt tört:))) Slutade halv 4 och då for jag hem direkt. Skönt! Såg andra avenyn och sen gick vi och handlade, gjorde mat och åt framför PH. 
 
Ajja drygt inlägg, men hejdå!
Till top