Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Tjäää

Var dag Permalink0
Tjääna! Igår hade jag bara en klippkund, gick as bra och efter jag hade slutat pratade jag med Vera medans jag cyklade hem. Sen diskade jag och däckade i sängen, Gerd va inte hemma men när han kom hem myste vi litegrann å sen åt jag middag typ vid 9 tror jag. Han masserade mej en stund, min ängel, och sen när han skrev på sin svenska inlämning somnade jag, så himla skönt! Men var verkligen helt död. Han sprang runt å gjorde saker å ja bah söööv.
 
Imorse vaknade vi och efter han for till skolan kom Casper, så jag satt å prata med han en stund innan jag drog ner på salongen. Hade en jättetrevlig kund på morgonen, sen hade jag lunch och då for jag och Linnea och åt på skolan med Gerd och Alexander. Nä jag for tillbaka hade jag en kund, sen kom Casper å klippte sej hos mej, så de va trevligt. Sen hade jag 2 till kunder så hade ganska fullt upp idag. 
 
Slutade lite tidigare å drog hem till Gerd, packade och åkte hem med mami. Åt pizza med familjen när jag kom hem, alltid lika trevligt! Dom är bäst!
Iaf så ikväll har jag inga planer, lite trist men ändå skönt. Ajja, pöss på er!!
 bästa lillasyster

Till top