Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

I've been knocked down, I've been lost

Var dag Permalink0
Hej! Måndag idag då och dagen har rullat på, hade 2 praktikanter från sexan idag så ah va lite mer folk än vanligt. Hade ingen kund men på eftermiddagen hjälpte jag Vaman å slinga, sen hade hon fullt upp så jag nyanserade den tjejen oxå och sen fick jag även ta hennes klippkund, en kille som va typ 13. Det gick as bra!
 
Sen drog jag hem, åkte med mamma och åt middag med familjen. Satt vid datorn och såg paradise hotel, sen åkte jag till stallet. Red en stor häst som hette Campril, red lite dressyrprogram och det gick superbra faktiskt! Är väldigt nöjd:) 
 
När jag kom hem duschade jag och åt tårta hihih, nu sitter ja å skriv me en fin vän, lyssnar på musik osv. Ska snart sova så jag tar mej upp imorrn. Fast ha tänkt å fara till Gerd å sova imorrn på morron hehe, gjorde de imorse oxå fast han märkte inte ens att ja va där:( Måste bli bättre på å väcka!! Haha nämen hejdå!

Bjuder på en bild från älskade USA♥
 

Till top